Veelgestelde vragen
Op deze pagina vindt u antwoord op de meest gestelde vragen die wij van onze opdrachtgevers krijgen. Heeft u een vraag die er niet tussen staat, dan horen wij dat graag.
Bel tijdens kantooruren via 088-166 3006 of mail naar info@werkveilig.nl
Wat zijn de algemene voorwaarden van IVM?
U kunt de algemene voorwaarden hier als PDF downloaden. Heeft u vragen over onze algemene voorwaarden? Stuur dan een mail naar verkoop@werkveilig.nl of bel 088-166 3006
Waar kan ik de privacy statement van IVM terugvinden?
Onze privacy statement kunt u hier lezen. Heeft u een vraag over onze privacy statement? Neem dan contact met ons op via verkoop@werkveilig.nl of 088-166 3006
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden van IVM?
Tenzij anders overeengekomen, hanteren wij de volgende annuleringsvoorwaarden:
- Indien de opdrachtgever een opdracht geheel of gedeeltelijk annuleert, is hij gehouden alle reeds gemaakte onkosten (kosten van voorbereiding, bestellingen bij derden, opslag, provisie e.d.), alsmede een redelijke vergoeding wegens winstderving te vergoeden.
- Bij annulering van trainingen en cursussen vanaf 14 dagen voor aanvang van de training of cursus, wordt 50% van de cursistenprijs in rekening gebracht. Bij ongemelde afwezigheid of annulering vanaf 2 werkdagen voor aanvang van de training of cursus, wordt 100% van de cursistenprijs in rekening gebracht.
- Indien na annulering van een training of cursus, direct schriftelijk voor een volgende termijn wordt geboekt, zal voor de annulering slechts 25% van de cursistenprijs in rekening worden gebracht. Vervangende deelname aan een training of cursus door een collega is altijd kosteloos.
- Als datum voor de annulering geldt de dag waarop de brief of e-mail door de planning van IVM is ontvangen.
Heeft u een vraag over onze annuleringsvoorwaarden? Neem dan contact op met uw accountmanager. Heeft u nog geen accountmanager? Bel dan ons algemene nummer 088-166 3006 of stuur een e-mail naar verkoop@werkveilig.nl
Waar vind ik de handleiding van Mijn IVM?
Heeft u bij het inrichten van Mijn IVM geen handleiding ontvangen of heeft u andere vragen over Mijn IVM? Neem dan contact op met uw accountmanager. Heeft u nog geen accountmanager? Stuur dan een mail naar verkoop@werkveilig.nl of bel 088-166 3006
Hoe kom ik aan inloggegevens voor Mijn IVM?
Heeft u nog geen toegang tot uw dashboard? Stuur dan een e-mail naar backoffice@werkveilig.nl of bel 088-166 3003.
Wat zijn de minimum- en maximumaantallen als ik een groep aan wil melden voor een training?
Het minimum- en maximum aantal deelnemers is afhankelijk van het soort training en de locatie. Wat dit betekent voor uw situatie kunt u overleggen met uw accountmanager. Heeft u nog geen accountmanager? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling verkoop via 088-166 3006 of verkoop@werkveilig.nl. Zij helpen u graag verder.
Met welke afdeling moet ik contact opnemen als ik een vraag heb?
Wij werken met een multidisciplinair team om onze opdrachtgevers te ondersteunen. Planning, backoffice, verkoop binnendienst, accountmanagement, onze trainers, vakspecialisten, IT, productontwikkeling, technische dienst en meer. Uw eerste aanspreekpunt is in principe uw accountmanager, tenzij er andere afspraken zijn gemaakt. Heeft u nog geen accountmanager? Dan kunt u via ons algemene nummer 088-166 3000 uw vraag stellen. Onze receptioniste Paula zorgt ervoor dat u bij de juiste persoon terecht komt. Mailt u liever? Dan kunt u uw vraag mailen naar info@werkveilig.nl en zorgen wij ervoor dat uw vraag bij de juiste afdeling binnen komt.
Benieuwd naar onze medewerkers? We stellen ze hier graag aan u voor.
Welke veiligheidstrainingen kunnen jullie allemaal verzorgen?
In onze goedgevulde trainingskalender ziet u welke trainingen op dit moment allemaal ingepland staan. Zit uw training van keuze er niet tussen? Neem dan contact met ons op, in principe kunnen wij voor u iedere training op het gebied van veilig werken verzorgen.
U kunt ons bellen via 088-166 3006 of mailen via verkoop@werkveilig.nl
Op welke locaties kan er getraind worden?
Onze eigen trainingscentra bevinden zich in Zwolle, Groningen, Hengelo en Coevorden. Als we niet op onze eigen locatie kunnen/willen trainen, hebben we door heel Nederland locaties van samenwerkende partners, die aan onze strenge kwaliteitseisen voldoen. Ook hebben we twee Mobiele Trainingsunits (MTU) die we overal in kunnen zetten en verzorgen we op verzoek trainingen op locaties van onze opdrachtgevers. Wij kunnen dus altijd bij u in de buurt trainen, op een locatie die perfect aansluit bij de praktijk van uw medewerkers.
Welke diensten bieden jullie nog meer naast veiligheidstrainingen?
Naast onze veiligheidstrainingen, kunt u ook bij ons terecht voor veiligheidsadviezen en veiligheidspersoneel. Zo kunnen wij u bijvoorbeeld ondersteunen op het gebied van crisismanagement of u voorzien van personeel voor een veiligheidsstop.
.
.